Tuesday 26 March 2013

کارتل بانکی علت وضعیت پریشان بشریت است

فراماسونری که در تمام ارگان های نظام سلطنتی ایران نفوذ یافته بود با همکاری حجتیه و بدستور اربابانشان یعنی مافیای بین الملل به سرکردگی گوگن هایم، روچیلد و خاندان سلطنتی انگلیس شاه ایران را که دست نشاده خودشان بود سرنگون کردند، زیرا او بخاطر بدست آوردن قدرت و ثروت فراوان شروع به جفتک پراکنی و سرپیچی از دستورات عدیده و شرم آور اربابانش کرده بود. و از طرف دیگر پروژۀ گسترش تروریسم (ضد) اسلامی در دستور کار آنها قرار داشت. شاه با اینکه در ابتدا از اسمائیل رائین حمایت کرده بود و تحقیقات این محقق متعهد و میهن پرست که با همکاری ساواک پرده از وابستگی ماسون ها به بیگانگان، نفوذ وسیع آنها در ارگان های دولتی و اقتصادی و همچنین بسیاری از خیانت های این فرقۀ خائن در طول تاریخ برداشته بود را متوقف کرد و به دلیل ضعیف النفس بودن و حماقت محض قول ماسون ها را در مورد حمایت و وفاداریشان از سلطنت باور کرده و عضویت افتخاری در فراماسونری را پذیرفت و همان اشتباهی را مرتکب شد که ناپلئون مرتکب شده بود و در نهایت بهایش را با سرطان که دکترهای فرانسوی به جانش انداختند و دربدری و مرگ در غربت پرداخت.
برای پرده برداشتن از این مافیای شریر بین المللی به ترجمه و انتشار یک سری مقالات میپردازم تا ایرانیان مشتاق حقیقت را آگاه کرده و خیانت رسانه های مزدور را که فقط به انتشار دروغ و منحرف کردن افکار ایرانیان مشغولند رسوا نمایم. این کار را فقط برای رضای خداوند منّان و پیروزی حق بر باطل انجام میدهم، عضو هیچ گروهی نیستم واز کسی حقوق نمی گیرم و توانایی پرداخت هزینه حتّی یک وبسایت را ندارم، امّا خدا را شکر میکنم که از جهل و دروغ رها شده ام، مسلمانی ام نیز نه شیعه است، نه سنّی ونه عرفانی.
کارتل بانکی علت وضعیت پریشان بشریت است
26 جون،2002                               عکس یوستاس مولین فقید میباشد
اکثر مشکلات ما را میتوان به ماسون های یهود کارتل بانک مرکزی نسبت داد.
خلاصه ای از کتاب «اسرار فدرال رزرو» (بانک مرکزی آمریکا) نوشته یوستاس مولینز.
«من معتقدم که مؤسسات بانکی بسیار خطرناک تر از ارتش های منظم برای آزادی ما میباشند.» توماس جفرسون، از بنیانگذاران بسیار محترم آمریکا
توسط هنری مکو. پی اچ دی
در نوامبر 1949، یوستاس مولین 25 ساله، یک محقق در واشنگتن بود، وقتی که دوستاتنش از او دعوت کردند تا به ملاقات عزرا پاوند شاعر معروف آمریکایی برود، که در بیمارستان روانی سنت الیزابت بعنوان «زندانی سیاسی» محبوس شده بود.
یک چهره برجسته در ادبیات مدرن انگلیسی، پاوند یک سردبیر و یک منتقد بود، کسی که جیمز جویس (شاعر و نویسنده بزرگترین رمان قرن بیستم، اولیس.م)، ویلیام باتلر ییتز (شاعر، نویسنده و برنده جایزه ادبی نوبل.م) و تی اس الیوت (شاعر، نمایشنامه نویس و برنده جایزه ادبی نوبل.م) را به دنیا معرفی نمود (هر سه نفر شاگرد پاوند بودند. م). در زمان جنگ جهانی دوم، بخاطر صحبت کردن در رادیو رم و به زیر سؤال بردن دلایل شرکت آمریکا در جنگ به خیانت متهم شد.
پاوند به مولینز سفارش کرد که در مورد نفوذ نشکیلات بانکی بر سیاست گذاری آمریکا تحقیق نماید. مولینز برای دو سال هر روز صبح را در کتابخانه کنگره می گذراند و در بعداز ظهر به ملاقات پاوند میرفت. نتیجه دست نوشته ها، کتاب «اسرار فدرال رزرو» بود که بزودی معلوم شد که آنقدر داغ است که هیچ ناشری جرأت انتشار آنرا ندارد. نوزده نفرشان آن را رد کردند و یکی دیگر گفت که «تو هرگز موفق نخواهی شد آن را در نیویورک منتشر نمائی». وقتی خلاصه در آلمان در سال 1955 به چاپ رسید دولت نظامی آمریکا در آلمان هر 10.000 نسخه آنرا توقیف کرد و آنها را به آتش کشید!! (تنها کتابی که پس از جنگ جهانی دوم در آلمان به آتش کشیده شد.م)
با تشکر از شبکه دوستان میهن پرست آمریکایی این کتاب مجاناً در اینترنت قابل دسترس میباشد  .(توصیه میکنم آنرا بر روی دسکتاپ خود قرار دهید، همانطور که خودم کردم) چرا این کتاب تا این حدّ التهاب برانگیز است؟
چون اساساً تصویری از جهان و نقش ایالات متحده را در آن ترسیم میکند، که بطور کلّی با آنچه به ما در مدارس آموخته اند تفاوت دارد.
«علیرغم (تحمل نکردن) جنگ استقلال بر علیه انگلیس،» مولینز مینویسد؛ «ما یک مستعمره مالی و اقتصادی انگلستان باقی ماندیم». بین 1865 و 1913، بانکداران انگلیسی به سرکردگی روچیلد با استفاده از مامورانی مانند جی پی مورگان و جی دی راکفلر کنترل صنایع آمریکا را بدست آوردند و آن را بصورت یک کارتل سازماندهی نمودند. (مسلماً باور این موضوع برای بسیاری مشکل است ازینرو در مقاله بعدی که منتشر خواهم کرد از تحقیقات مستند و بی چون و چرای کارل کینگلی استاد دانشگاه و کسی که بیل کلینتون از او بعنوان یک استاد بزرگ نام برده خواهم نوشت.م)
این بانکداران از کجا چنین پول هنگفتی را تهیه نمودند؟ برای 200 سال، بانکداران اروپایی قادر شدند با استفاده از اعتبار کشورهای میزبان پول چاپ کنند!!
در قرن هفدهم، نزول خواران و اشراف پیمانی منعقد کردند. اگر پادشاه پول کاغذی را به یک بدهی دولتی تبدیل نماید، نزول خواران هر چقدر که شاه بخواهد برایش چاپ میکنند! اینچنین بانک های مرکزی انگلیس، فرانسه و آلمان بوجود آمدند امّا همۀ آنها شرکت های سهامی خصوصی بودند و تا امروز به همان صورت باقی مانده اند.
(نقشه تصاحب بانک مرکزی ایران را در سر میپرورانند، به همین جهت اقتصاددانان خودفروخته در صدای آمریکا، بی بی سی فارسی، سیمای ملایان و تلویزیون های لس آنجلسی همگی همصدا از مستقل کردن بانک مرکزی صحبت به میان آورده اند، به این بهانه که دزدان حکومتی از بانک ها سوء استفاده میکنند پس بیائیم بانک مرکزی را بدست اهل فن بسپاریم، در واقع همان مافیای بین الملل! هر کشوری سه نهاد مستقل باید داشته باشد: مقتته، قضائیه و مجریه، اگر قرار باشد بانک مرکزی یه یک نهاد مستقل تبدیل شود هر سه نهاد اصلی کشور بلافاصله به نوکر دست به سینه بانکداران تبدیل خواهند شد، همان بلایی که بر سر اروپائیان و آمریکا آمده است.م)
این حیله گری اساس و بنیان آفت های بشریت میباشد.
بانکداران منافع خاصی در حکومت (در واقع مردم) دارند، با تحمیل هر چه بیشتر بدهی به دولت و مردم. آنها بوجود آورنده مارکسیسم، سوسیالیسم و جنبش های لیبرالی میباشند که خواستار ایجاد دولت های هر چه بزرگتر و هزینه های اجتماعی هر چه بیشتر هستند.آنها مسبب تمام جنگ های ویران کنندۀ قرن گذشته میباشند. واربورگز حمایت مالی از انقلاب بلشویکی را بعهده داشت. بانک انگلیس هزینه مالی ظهور هیتلر را فراهم نمود. پرسکات بوش (پدربزرگ جورج بوش) هدایت موسسه مالی برادران براون و هریمن را بعهده داشت که ساخت و ساز ماشین جنگی آلمان نازی را تامین مالی نمود. (برای مطمئن شدن و مطالعۀ بیشتر در مورد این سه موضوع مهم باید کتاب های بسیار با ارزش آنتونی سوتون را مطالعه نمائید که متاسفانه با همه ارزش و اعتباری که دارند به فارسی ترجمه نمی شوند)
طبیعتا وقتی شما بتوانید از باد هوا پول خلق نمائید، اولین چیزی که به مغزتان خطور میکند خرید دارایی های ملموس با آن میباشد. انگیزه قویی وجود دارد تا با استفاده از بدهی، کشورها را تحت کنترل درآورند و دارایی های واقعی آنها را چپاول نمایند. همین اساس به اصطلاح بحران بدهی کشورهای جهان سوم است که اختصاص یافته شده برای تصاحب تمامی ثروت و به بردگی کشیدن بشریت. یک خون آشام غیر قابل مقاومت در جهان به راه انداخته شده است.
بخش عمده ای از کتاب مولینز به حیله و نیرنگی که توسط آن ایالات متحده به در آغوش کشیدن نابودی خود سوق داده شد اختصاص یافته است. در 1913، لایحۀ اوون ـ گلاس به بانکهایی که اکثر توسط خارجی ها کنترل میشد (و خود را تحت نام فدرال رزرو معرفی کردند) حق ایجاد اسکناس بر مبنای اعتبار دولت ایالات متحده را اعطا کرد و همچنین حق تحمیل بهره برای انجام اینکار!!
برای تحقق اینکار، بانکداران به تقلب در انتخابات 1913 دست زدند تا ودرو ویلسون انتخاب شود. سپس دست نشانده هایشان در کنگره لایحه مزبور را در 22 دسامبر زمانی که مخالفین در تعطیلات کریسمس بسر میبردند به تصویب رساندند.
به گفته چارلز لیندبرگ معروف نماینده کنگره در آنزمان، «این لایحه عظیم ترین تراست (کارتل) روی زمین را بوجود آورد».«وقتی رئیس جمهور این لایحۀ را امضا نماید؛ دولت نامرئی قدرت های مالی قانونی خواهد شد. مردم ممکن است بلافاصله از آن مطلع نشوند، امّا تا روز حساب فقط چند سال فاصله دارند.»
مولینز توضیح میدهد که لایحۀ مزبور درست به موقع تصویب شد تا مردم آمریکا جنگ جهانی اول را تامین مالی نمایند. پس از نگهداری از ارتش های دائمی و حرفه ای برای پنجاه سال، قدرت های اروپایی دیگر قادر به تامین هزینه تجملی جنگی دیگر نبودند. امّا ایالات متحده نسبتاً هیچ قرضی نداشت وکل قضیه یعنی براه افتادن جنگ را امکان پذیر ساخت (هم هزینه جنگ را و هم بازسازی کشورهای ویران شده را تامین مالی نمود.م).
جنگ جهانی اول بدون آلمان چگونه میشد؟ ظاهراً آلمان قادر به تامین مواد غذایی خود نبود و میبایستی از گردونه آن جنگ بیرون می نشست. در آخرین لحظه ممکن، بانکداران چیزی را برنامه ریزی کردند بنام «کمیته کمک رسانی به بلژیک» که به ارزش میلیاردها دلار آمریکا گوشت و سیب زمینی نه به بلژیک بلکه به آلمان روانه کرد. وقتی ادیت کاول، یک نرس انگلیسی میهن پرست وبسیار شجاع که در بیمارستانی در بلژیک کار میکرد این موضوع را افشا نمود، سازمان اطلاعات انگلیس فعالیت های مخفیانه او برای نجات سربازان فراری انگلیسی و فرانسوی را به آلمانی ها اطلاع داده و باعث دستگیری این بانوی نیکوکار و در نهایت تیرباران او بدست آلمان ها شد.
مولینز قضیه قانع کننده ای ارائه میدهد که همه رؤسای جمهور پس از ویلسون نوکر بانکدارها بوده اند. جان اف کندی به این علت به قتل رسید که شروع به چاپ اسکناس بدون بهره با پشتوانه دولت آمریکا نموده بود. این همچنین همان سرپیچی یا گناهی بود که منجر به قتل آبراهام لینکلن و جیمز گارفیلد شده بود.
فقط سال گذشته آمریکائی ها 360 میلیارد دلار بهره به بانکداران پرداخت کردند. برای حفظ این تقلب عظیم، بانکداران به اعمال یک قبضه کردن آهنین ارگان های سیاسی و فرهنگی کشور دست زدند. بعقیدۀ مولینز، کوهن لوب صاحب «نیویورک تایمز» است در حالیکه لازارد فررس مالکیت «واشنگتن تایمز» را در اختیار دارد. در اروپا روچیلدها مالک رویترز (و همچنین آسوشیتد پرس.م) و همینطور سرویس های خبری آلمان و فرانسه میباشند.
من بطور مسلم میدانم که ناشران، صاحبان شبکه های تلویزیونی و تهیه کنندگان فیلم در آمریکا بطور مشابه به انقیاد درآمده اند. راکفلرها، کارنگی ها و فورد ها بودجۀ کتابخانه ها و دانشگاه های کشور را تامین میکنند. روزنامه نگاران و اساتید با وظبفه شناسی طوطی وار از دمکراسی و آزادی خیالی صحبت میکنند. لابراتوارهای کنترل فکری سازمان سیا و ارتش انگلیس (انستیتوی تاویستوک) راه های مختلف شستشوی مغزی و تضعیف مردم را ایجاد میکنند. عقیم سازی روانی زنان (فمینیسم) یکی از نمونه های آن است.
«جنگ بر علیه تروریسم» قسمتی از نقشۀ مافیای بانکی برای تحکیم چنگال شومش بر بشریت تحت عنوان «نظم نوین جهانی» فاشیستی میباشد. آنها می خواهند کنترل سیاسی، اقتصادی و اجتماعی خود بر دنیای لجوج مسلمانان را تضمین نمایند، و همچنین ساخت یک تشکیلات امنیتی برای زمانی که مردم مطیع غرب نا آرام شوند.
خوب، حداقل نبرد کیهانی مابین خیر و شرّ در نهایت علنی شده است!
لینک به مقاله اصلی
دانلود کتاب «سرار فئدال رزرو» بصورت پی دی اف، زبان انگلیسی
برای مطالعه بیشتر در باره مافیای بانکی و چگونگی شکل گرفتن آن کتاب چند صفحه ای نبرد علیه ربا خواری نوشته یوری لینا را که ترجمه کرده ام بخوانید و دانلود کنید


No comments:

Post a Comment