Thursday 9 February 2012

صهیونیستها آمریکا را بسوی یک جنگ جهانی دیگر می کشانند



مردم بیگناه ایران اسیر دست خائنینی شده اند که از بدو تصاحب قدرت به نابودی کشور و فرهنگ ما پرداختند و اکنون در نهایت خیانت و دنائت برای نابودی کامل کشور ایران در یک جنگ خانمانسوز با قویترین ارتش های جهان که محهز به مهیب ترین سلاح ها هستند خیز برداشته اند و متاسفانه جامعه روشنفکری ما در باره این پدیده شوم یعنی حکومت جهانی که دلیل اصلی به حکومت رساندن ملایان و همچنین بحران اتمی است سکوت اختیار نموده.
در اینجا اعلام برائت کامل خود را از تمامی سایت ها و وبلاگ هایی که در ظاهر بر علیه ماسونری و یا حکومت جهانی مطلب مینویسند ولی از فراماسونری اسلامی و نقش ملایان هیچ نمی گویند و همگی بدون استثناء توسط سازمان امنیت ملایان راه اندازی شده اند اعلام میدارم. من یک پناهنده سیاسی در دانمارک هستم که دانشم در زبان های اروپایی را در جهت تحقیق در ریشه بدبختی های بشر و سر درآوردن از چگونگی سیستم سیاسی جهان بکار برده ام و تا آنجا که در توانم باشد به بیان حقایق و افشای خیانت خائنین خواهم پرداخت.
مقاله زیر را که برداشتی کاملا متفاوت و حقیقی نسبت به دروغ هایی که رسانه های خبری از اوضاع جهان ترویج میکنند ارائه میدهد، برای کسانی که جویای حقیقت و یا حداقل خواندن دیدگاهی متفاوت اند ترجمه نمودم که امیدوارم مورد استفاده قرار گیرد. در ضمن نویسنده مقاله برای رعایت احترام خیل عظیم و نا اگاهی که هنوز پی به ماهیت پلید ملایان نبرده اند دوبار خامنه ای قاتل و مفسد را آیت الله خطاب نموده که من برای رعایت  اصول ترجمه تغییرش ندادم.

در نمایش جدید ایلومیناتی، « جنگ جهانی سوم » آیت الله خامنه ای بازیگر نقش هیتلر شده است. یکبار دیگر غرب به نجات یهودیانی که با خطر نابودی مواجه اند می شتابد.
نوشته دکتر هنری مکو                                                                    ششم فوریه 2012 برابر با 18 بهمن 1390
همه جیز برای جنگ جهانی دیگری آماده شده است. مانند جنگ های جهانی قبلی، صهیونیست ها مشغول توطئه در ایالات متحده هستند. اگر مردم آمریکا یکبار دیگر فریب بخورند، لایق تمامی عواقب آن خواهند بود.
سر تیتر سایت دراج : « آیت الله میگوید: همه یهودیان را بکشید، اسرائیل را نابود کنید .... » مانند سگ های تربیت شده، از آمریکا یی ها انتظار میرود برای دفاع از آنها صف آرایی کنند.
سایت دراج به مقاله ای (نوشته رضا خلیلی) در وب سایت نئوکان ها لینک زده است. ( چون دراج بوضوح یکی از عوامل صهیونیست هاست.)
 مقاله، توسط یک مامور سابق !! سیا نوشته شده که میگوید، « دولت ایران، توسط یک سایت رابط (پروکسی)، توجیه قانونی و مذهبی برای نابودی اسرائیل و کشتار مردمش ... این دکترین در ضمیمه [ حمله پیشگیرانه ] از بین بردن دارائی و قوم یهود در سراسر جهان. »
منبع این مقاله فتنه انگیز آتشین مقاله ای فارسی در وبلاگی متعلق به علیرضا فرقانی است، یک تحلیلگر محافظه کار و متخصص استراتژی در جبهه خامنه ای. »
هرچند که، یک وبسایت اسرائیلی علیرضا فرقانی را با عنوان ساده « یک بلاگر ایرانی » شناسایی نموده است:
« علیرضا فرقانی، یک مهندس کامپیوتر، در مقاله خود نوشته که تهران می باید از اتلاف وقت غرب در حمله به ایران استفاده نموده و تا 2014 « اسرائیل را نابود نماید » ــ  قبل از اینکه دوره احمدی نژاد به پایان برسد. این مقاله در روز شنبه گذشته بطور گسترده در رسانه های ایرانی نقد شد.»
بنابر این به جای سخنگوی دولت، فرقانی در واقع « یک بلاگر » است، با دو سال وقت در افق برای یک « حمله پیشگیرانه.»
این چگونگی کوبیدن  بر طبل جنگ توسط صهیونیست ها ست.
و خامنه ای در واقع چه گفت؟
رهبر انقلاب گفت که خیزش های منطقه موجب انزوا و سقوط رژیم صهیونیستی خواهد شد، و در اضافه:
« یکی از نتایج این جنبش ها انزوا و سقوط رژیم صهیونیستی است، که بسیار مهم است، زیرا رژیم صهیونیستی در واقع یک تومور سرطانی در منطقه است که باید قطع شود، و خواهد شد.»
گفتن اینکه «رژیم صهیونیستی» یک تومور سرطانی است بسختی همانند طرفداری از حمله پیشگیرانه و قتل عام یهودیان روی زمین است.
به نظر من شبیه یک تغییر رژیم است. حتّی مردم اسرائیل هم ممکنه از اون استقبال کنند.
امّا صهیونیست ها و عمالشان می خواهند که شما بدترین را باور کنید، زیرا میخواهند آمریکا را بسوی جنگ جهانی خود مخرب دیگری سوق دهند. روسیه، چین و حتّی پاکستان گفته اند که از ایران حمایت خواهند کرد.
 ، چرا پاکستان می تواند بمب اتمی داشته باشد ولی ایران نه؟ چرا اسرائیل می تواند بیش از 200 کلاهک هسته ای داشته باشد؟ ولی ما میدونیم، سلاح های کشتار جمعی فقط یک بهانه برای تجاوز به ایران است. عراق این را ثابت نمود.
« سه جنگ جهانی »
وقتشه که بیاد بیاریم که « اسلام گراهایی» مانند آیت الله خامنه ای و « صهیونیست » ها در واقع برادران ماسونی هستند. آنها دو بازوی یک پرگار را تشکیل میدهند که برای ایجاد درگیری و اغتشاش در جهان طراحی شده است، که در نتیجه آن حکومت استبدادی ایلومیناتی پدیدار خواهد شد.
مانند صهیونیست ها، خامنه ای و بنیادگراهای اسلامی توسطایلومیناتی به قدرت رسیدند، منظور بانکداران فراماسون می باشد. ( همچنین مراجعه کنید به مقاله دیوید لیوینگستون بنام: اسلامیست ها / صهیونیست ها: دیالکتیک هگل راپیاده می کنند.)
« برانگیختن جنگ جهانی سوم بایستی با سوءاستفاده از اختلافات ایجاد شده توسط « نمایندگان » (منظور ماموران بلندپایه عضو کمیته 300، مترجم) « ایلومیناتی » در بین رهبران سیاسی صهیونیست ها و رهبران جهان اسلام صورت گیرد، » طبق نوشته پایک.
نمایندگان یعنی ماموران. این واژه در یکی دیگر از اسناد ایلومیناتی « پروتکل های قدمای صهیون » بکار رفته که در همان دوره انتشار یافته بود.
نکته کلیدی در اینجا این استکه این جنگ ها ساختگی هستند. آنها « توسط ماموران ایلومیناتی » در هر دو طرف ایجاد میشوند. این ماموران به ایلومیناتی وفادارند نه به کشورشان.
هدف آنها نابود کردن کشورهای متبوع شان و بهره برداری نمودن از خرابه های آنها ست.
پایک در ادامه مینویسد: « جنگ سوم باید بطریقی رهبری شود که اسلام ( کشورهای عرب و مسلمان ) و صهیونیسم سیاسی ( کشور اسرائیل ) بطور متقابل همدیگر را نابود کنند.»
بقیه جهان به درون آن کشیده خواهند شد. « در عین حال ملتهای دیگر، که همیشه در این مورد بخصوص ( حکومت جهانی ) همعقیده نبودند مجبور به جنگ کردن تا حد نهایت فرسودگی فیزیکی، روانی، روحی و اقتصادی خواهند بود ...»
در آن موقع، مجبور به قبول یک دولت جهانی شیطانی خواهند شد. ( توضیح مترجم: این حکومت را در ظاهر لائیک می نامند و برای دینداران یک دین جدید تشکیل خواهند داد و تمام ادیان دیگر به بهانه جلوگیری از ایجاد جنگ و خونریزی ممنوع خواهند بود )
نتیجه گیری
صهیونیسم چیزی نیست جز یک رویداد از « نقشه ای بسیار بزرگ،» به گفته لوئیز مارشال از رهبران صهیونیست آمریکا، مشاور بانکداران کوهن لوب در 1917. « اون فقط یک میخ محکم مناسب برای آویزان کردن اسلحه ای قدرتمنده.»
صهیونیسم در توطئه کشاندن ایالات متحده در جنگ جهانی اول و جنگ جهانی دوم مؤثر بوده است. اکنون، ترفند کلاه را میخواهند اجرا کنند.
آمریکا یی ها، و غربی ها بطور کل، حق حاکمیت و فرهنگ شان توسط یک جنبش بیگانه ضبط شده که خودش یک وسیله در دستان شیطان پرستان است. « نقشه بسیار بزرگ » استفاده از جنگ جهانی سوم برای استقرار یک سلطه شیطانی بر انسانیت است.

No comments:

Post a Comment