Sunday 26 February 2012

انجیل مخفی شده 14 میلیون پوندی که در آن مسیح (ص) ظهور پیامبر محمد (ص) را پیش بینی نموده در ترکیه کشف شد



گزارشگز میل آنلاین 24 فوریه 2012
یک انجیل مخفی شده که در آن حضرت مسیح (ص) آمدن پیامبر محمد (ص) را پیش بینی کرده است  شدیدا علاقه واتیکان را بخود جلب نموده است.
گفته میشود که پاپ بندیکت میخواهد این انجیل 1500 ساله را ببیند، بسیاری معتقدند که این همان انجیل بارنابای واقعی است که حکومت ترکیه در 12 سال گذشته سعی در مخفی کردن آن نموده است!!!
این کتاب قطور دستنوشته با طلا به قیمت 14 میلیون پوند بزبان مادری حضرت مسیح (ص) یعنی آرامی نوشته شده است. (عجیب اینکه سایت مسیحی محبت نیوز به دروغ از زبان رئیس موزه های ترکیه این واقعیت مسلم را انکار میکند). گفته میشود که این کتاب محتوی تعالیم اولیه مسیح (ص) و پیش بینی ظهور پیامبر آینده است.

این کتاب در عملیات ضد قاچاق پلیس ترکیه در سال 2000 کشف شده. تا سال 2010 بشدت مورد محافظت قرار گرفته، و خلاصه به موزه کتابهای عتیقه آنکارا منتقل شد، و پس از ترمیم و بازسازی در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

ارزش یک فتوکپی از تنها یک برگ از این کتاب یک و نیم میلیون پوند برآورد شده است.
وزیر فرهنگ و توریسم ترکیه ارتوگرول گونای گفت که این کتاب میتواند نسخه اصلی انجیل باشد که بخاطر همخوانی آن با برداشت اسلام از مسیح (ص) توسط کلیسای مسیحیت منکوب شده بود.
او همچنین گفت که واتیکان رسماً تقاضای دیدن این دستنوشته را نموده است. مطابق اعتقاد اسلامی، این انجیل مسیح (ص) را بصورت یک انسان و نه یک خدا توصیف میکند.

تثلیث و مصلوب شدن مسیح (ص) را نفی میکند و پیش بینی مسیح (ص) برای ظهور حضرت محمد (ص) را برملا میکند.
در یکی از آیه های این انجیل، مسیح (ص) به یک روحانی میگوید: «میدانی مسیحا چه نامیده میشود؟ نام مبارک او محمد است».
در آیه ای دیگرمسیح (ص) مسیحا بودن خود را تکذیب میکند، و اعلام میکند که او از اسماعیلیان خواهد بود.
باوجود این همه علاقمندی نسبت به این کتاب تازه دوباره پیدا شده، عده ای معتقدند که آن جعلیست و متعلق به قرن شانزدهم میباشد. (بدون هیچگونه دلیل و برهانی و فقط از روی تعصب)
کشیش پروتستان ترک احسان اوزبک میگوید «آن نمیتواند اصل باشد! چون بارناباس در قرن اول میزیسته و از حواریون مسیح (ص) بوده است در حالیکه این نسخه متعلق به قرن پنجم یا ششم است.» ( انگار این کتاب باید به دست خود بارنابا نوشته شده باشد تا اصلیت آن مورد قبول ارباب کلیسا قرار گیرد، که اگر قرار بر این باشد هیچکدام از انجیل های موجود پشیزی ارزش ندارند)

همین شخص در مصاحبه با روزنامه زمان گفته است که این انجیل ممکن است توسط یکی از شاگردان بارنابا نوشته شده باشد.
«از آنجائیکه این انجیل 500 سال پس از بارنابا نوشته شده است، مسلمانان ممکن است از محتویات آن ناخشنود شوند.»( البته همینطور هم هست چون براساس این انجیل مسیحا یا همان ناجی موعود حضرت محمد (ص) معرفی شده و نه مهدی موعود)
«ممکن است که هیچ ارتباطی با انجیل بارنابا نداشته باشد.» ( اصلا اینکه این انجیل بارنابا باشد فقط یک گمان است و در حقیقت این انجیل واقعیست یعنی تعالیم حضرت مسیح (ص)
پروفسور الهیات عمر فاروک حرمان میگوید تنها راه پیدا کردن قدمت و اصلیت این انجیل بررسی علمی آن است. پایان مقاله. لینک به مقاله بزبان انگلیسی
سایت محبت نیوز برای فریب مسیحیان چنین نوشته: تقریبن همه کتاب‌های عهدجدید در نوشته‌های مسیحیان اولیه مورد اشاره قرار گرفته، اما هیچ نوع اشاره‌ای به انجیل برنابا نشده است
باید از نویسنده سؤال نمود که در کجا میتوان این نوشته های مسیحیان اولیه را پیدا و مورد مطالعه قرار داد، مطمئن باشید که قدمت این نوشته ها از چند صد سال بیشتر نیست، یعنی بر اساس جعلیات چند صد ساله دست نوشته های 1500 ساله را نفی میکنند و ادعای خداپرستی و برحق بودن میکنند در حالیکه جز به دنیا، مقام و ثروت نمی اندیشند.
در پایان اضافه کنم که دلیل جهل، خرافه و برادرکشی بین مردم جهان چه یهودی، مسیحی، مسلمان، هندو و بودایی  همه و همه روحانیت دنیاپرست و فاسد است، خدا یکی است، دین یکی است و حق هم یکی است. هر کس با چشمان باز و عقلی که خداوند منّان به ما اعطا نموده به دنیا بنگرد نشانه های الهی برای دریافت حقیقت فراوانند ولی اگر با چشمان کشیشان و یا ملایان به دنیا بنگرید تا ابد دهر در جهل مرکب بمانید.

No comments:

Post a Comment