Monday 26 September 2011

اخوان المسلمین -- ابزار ایلومیناتی


در تاریخ 5 فوریه 2011  توسط افسر اطلاعاتی سابق برای سایت هنری مکو نوشته شده
رابرت درایفوس در کتابش گروگان خمینی یک تفسیر دقیق از اخوان در 1980 ارائه میدهد، که همانطور که من شاهد بودم، یک آگاهی عمومی در بین دولتمردان بلندپایه، دیپلمات ها و محافل اطلاعاتی است:
«اخوان المسلمین واقعی شیخی متعصب با پیروان به همان اندازه متعصب نیست، نه حتّی ملاها و آیت الله های سطح بالا همان کسانی که تمامی جنبش چنین مردان دیوانه ای را رهبری میکنند؛ خمینی، قذافی، ژنرال ضیاء عروسکهای از مد افتاده کاملا پیچیده ای هستند.
اخوان المسلمین واقعی آنهایی هستند که دستشان را آلوده به حرفه کشتن و سوزاندن نمیکنند. آنها بانکداران مرموز و سرمایه داران هستند که در پشت پرده قرار میگیرند، اعضای قدیمی خانواده های عرب، ترک، یا ایرانی، کسانی که شجره نامه شان آنها را در زمره اشراف الیگارشی قرار میدهد... و اخوان المسلمین پول است.
با همدیگر، اخوان احتمالاً کنترل دهها میلیارد دلاربصورت منابع پول شدنی بسیار سریع، و کنترل میلیاردهای بیشتری را در عملیات سوداگری روزانه در دست دارند، در همه چیز از تجارت نفت و بانکداری تا فروش مواد مخدر ، فروش غیر قانونی سلاح، و قاچاق طلا و الماس ... یک دسته تروریست های قابل خریداری؛ آنها شریک در یک امپراطوری قدرتمند مالی در سرتاسر جهان هستند که از تعدادی حساب بانکی در سوئیس تا پناهگاههای دور از دسترس در دوبی، کویت و هنگ کنگ گسترش می یابد.
داستان واقعی اخوان المسلمین خارق العاده تراست از آنچه تخیل محض نویسندگان رمان های جاسوسی توانسته خلق نماید. آن بصورت یک توطئه عمل مینماید، اعضایش خوش آمدگویی رمزی و کلمه عبورهای مخفی رد و بدل میکنند. هر چند که لیست عضویت رسمی وجود ندارد؛ اعضای آن سازمان دهی شده در  سلول ها یا گروه های سلسله مراتبی میباشند.
اخوان المسلمین مرزهای ملّی را برسمیت نمی شناسد، در سراسر دنیای اسلام گسترش یافته. بعضی از اعضای آن مقامات دولتی، دیپلمات ها، و مردان نظامی هستند؛ بقیه گانگسترهای خیابانی و متعصبین میباشند. درحالیکه رهبران اخوان المسلمین در خانه های مفروش مجلل و یا اطاقهای شیک هیئت مدیره  بالاترین موسسات مالی هستند، در طبقات پائین تر اخوان المسلمین یک ارتش شبه نظامی از اراذل و اوباش و آدمکشان است. در بالاترین سطح آن اخوان المسلمین مسلمان نیستند.
نه حتّی مسیحی، یهودی، یا هیچ مذهب دیگری. در درونی ترین بخش های آن مردان به همان سادگی دینشان را تغییر میدهند که دیگر مردان پیراهن شان را عوض میکنند. همه با هم اخوان المسلمین اصلی به اسلام تعلق ندارد، بلکه به فرقه های جاهلیت پیش از اسلام که پرستش مادر مقدس در دوران عربستان باستان مرسوم بود تعلق دارند.
هر چند دستفروشان اسطوره شناسی مایلند که ما باور کنیم اخوان المسلمین و آیت الله خمینی ابراز برحق یک پدیده اجتماعی عمیقاً ریشه گرفته را نمایندگی میکنند، در واقعیت چنین نیست. و اینکه اخوان المسلمین نمایندگی بخش بسیار کوچکی از مسلمانان معتقد جهان را میکند.
توسط یک رشته حذفیات خارق العاده، اخوان المسلمین بر روی لیست های تروریسم آمریکا، انگلیس، ناتو یا سازمان ملل ظاهر نمیشود، با توجه به سابقه اش و وجود نداشتن هیچگونه محدودیتی برای انجام قتل و بمب گذاری هایی که به فراوانی و بخوبی مستند شده اند. این غیر قابل درک است که هر سازمان رسمی که لیست های تروریسم را تهیه میکند از سابقه قتل و ترورهای اخوان المسلمین بی اطلاع بوده باشد، علاوه بر آن، آمریکا و انگلیس در واقع از آنها استفاده کردند ( از طریق مراکز پناهندگی ال کیفا) با جمع کردن نیرویی برای بیرون راندن روسها از افغانستان.
پایان غیر قابل اجتناب است، یک شمشیر چند لبه برای اجاره کردن است و یک یا بیشتر جناح هایی هستند که هنوز بعضی اوقات مورد استفاده آژانس های اطلاعاتی غربی بعنوان یک سلاح مخرب و قابل انکار کردن قرار میگیرند – یک باند مافیایی قابل اجاره و در حّد بالا  قاتلین سران کشورها. در یک زمان، یک شعبه از اخوان المسلمین مأمور پرداخت اسرائیل در لبنان بود.
شانس اینکه مصر دارای یک رهبر منصف و غیر وابسته شود یک به ده میباشد. وقتی دارای «دمکراسی» شدند، هر مهره ناسازگاری را میتوان با اجاره یک باند آدمکش حذف نمود و جایش یک رئیس جمهور یا نخست وزیر سازشکارتر قرار داد.
از هر کس در سازمان انرژی اتمی میخواهید در مورد فساد و قوم و خویش گرائی البرداعی سؤال کنید. از هر یک از اعضای آژانس در مورد جایگزین شدن محرمانه ماموران اطلاعاتی با اعضای تیم بازرسی آژانس اتمی سازمان ملل از عراق در حین ریاست البرداعی سؤال کنید.
ائتلاف تشکیل شده در خاورمیانه جدید (بعنوان بخشی از نظم نوین جهانی توسط سندیکاهای جنائی ساخته شده)، این بسیار حیاتی است که برای حذف رهبران از حقه های صندوق انتخاباتی اسفاده بریم، تا ترور کردن یکی پس از دیگری.
در مصر، مرگ هم اکنون در فرآیند قالب شدن است و نهایت گوسفند وارگی (مخصوصاً دانشجویان جوان که با هیجان شدید و هیستریک جلوی دوربین خبری رسانه های غربی فریاد «آزادی» سر میدهند، قادر به فکر کردن نیستند، فقط مانند یک طوطی رفتار میکنند و سپس در کنج قفس انکار پنهان میشوند) برای درک این واقعیت بسیار تنبل و کودن هستند، برای اینکه غرق در حرص و ولع غذا خوردن، تلویزیون، پول و غرور میباشند در حالیکه کشورشان، آزادی شان و آینده کودکان شان در زیر دماغ شان بدون اینکه متوجه شوند از آنها دزدیده شده. (برای رعایت اصول ترجمه از حذف کلمات توهین آمیز به دانشجویان مصری خودداری  میکنم، به عقیده من آنها نیز قربانی و مظلوم هستند و مسلماً لایق توهین نیستند)
کاندیداهای گولاگ.
فقط خداوند منّان میتواند این دنیای اشباع شده را نجات دهد، امّا همانطور که در عربی میگویند: «یا خبر بی فلوس، بکره بلاش» یعنی اخبار امروز پولکی است، امّا فردا مجانیست.پایان. لینک مقاله بزبان انگلیسی
عملکرد تک تک افراد یک ملت در تعیین سرنوشت کشور شان مهم است، اگر فقط مردم به همین اصل ساده و مسلم باور داشته باشند و در تصمیم گیری ها مستقل و با استفاده از عقل، تجربه و وجدان عمل کنند تغییرات بزرگی بوجود خواهد آمد، بزرگترین دشمن ما دنباله روی از این یا آن شحص معروف و متکبر است و با وجود تجربه کردن همه گونه اشخاص از پادشاه وطن پرستی که فرار میکند گرفته تا مرجع تقلیدی که دست به کشتار میزند دیده ایم و باز درس نمیگیریم و در بدر دنبال یکی دیگر میگردیم، تا اینکه چه وقت استعمارگران یکی را برایمان بسازند، با زیباترین وعده ها و معتبرترین حامیان و آنگاه به بهانه جنگ،آشوب و یا یک ترور بار دیگر بزن وببندهای جدید و حکومت مستبد دیگر و اینبار از نوع جهانی اش بر ما تحمیل نمایند.
ایران هرگز در طول تاریخ حکومتی چنین فاسد، ضد ایرانی و اسلام به خود ندیده، هموطنان به مستقل فکر کردن و عمل کردن روی بیاورید تا بتوانیم بساط ظلم و فساد را با حداقل هزینه برچینیم، نباید دست به برادرکشی بزنیم و آشوب ایجاد کنیم. پس چه وقت باید این تمدن چند هزار ساله را بکار بگیریم، ایرانیان آزاده، وطن به شما نیاز دارد، مردم نا آگاه ایران به شما روشنفکران و تحصیل کردگان نیازمند است، کمی وقت بگذارید و کمی در راه آزادی کشورتان تلاش کنید که فقط و فقط موجب سربلندی شما میشود و لا غیر. در کار خیر هرگز پشیمانی وجود ندارد و از همه مهمتر اینکه باعث شادابی روح و صعود معنوی انسان میشود، تلاش در راه آزادی از پاک ترین و مقدس ترین اعمال بشریست و در این دنیای سراسر مادی این بهترین راه برای تصفیه روح و کسب شادی حقیقی است.
مطمئن باشید که ظالمان با دارا بودن قدرت مطلق و میلیاردها دلار پول نمی توانند با آزادی پولشان را خرج کنند و از زندگی لذت ببرند، برعکس اکثر آنها در اظطراب و ترس دایم زندگی میکنند. ترس از دست دادن قدرت، ثروت و دستگیر شدن و اعدام شدن.

1 comment:

  1. به نام یزدان بخشاینده بخشا
    درود بر شما
    من همیشه مطالب وبلاگ شما رو می‌خونم
    همه‌اش عالی هستند
    در مورد اخوان المسلمین باید بگم
    که من فکر می‌کردم اینها آدمهای خوبی هستند!
    در بالاترین خوندم که اینها گفته اند در جهان تنها دو حکومت دینی وجود دارد یکی اسرائیل است و دیگری ایران!
    به نظرم اومد که اینها آدمهای خوبی هستند چون این را فهمیده‌اند!!!!
    البته نظر من نظر ابلهانه‌ای بود!
    به نظر من این گروه نوعی گروه فریبنده هستند که مسلمانان را جذب خود و در نهایت گمراه می‌کنند
    به هر حال از راهنمایی شما بسیار سپاسگزارم
    بدرود و خدانگهدار

    ReplyDelete