Monday 29 August 2011

لیبی قبل از فروپاشی توسط ناتو


قبل از حمله ناتو، مردم لیبی از بالاترین سطح زندگی در آفریقا برخوردار بودند.
مسکن در لیبی از جمله حقوق بشر و حق تمامی مردم لیبی به حساب میآید.
زوجهای تازه ازدواج کرده 50.000 دلار از دولت برای خرید خانه دریافت میکنند.
برق در لیبی مجانی است!
قذافی تعهد نمود که تمام مردم لیبی را قبل از والدین خود صاحب خانه نماید. پدر قذافی تا هنگام مرگش صاحب خانه نشد.
تحصیلات کاملا مجانیست و در سطح بالا، امروزه 83% در لیبی باسواد هستند.
دوا و درمان هم کاملا مجانی وبا کیفیت بالا میباشد.
اگر هر کدام از مردم لیبی در داخل کشور شرایط تحصیلی مناسب یا دوا ودرمان درست پیدا نکنند، دولت پول لازم را در اختیار آنها قرار میدهد تا در خارج از کشور به آن دست یابند.
تمامی وامها بدستور قانون بدون بهره هستند.
وقتی یک لیبیایی یک ماشین میخرد نصف پول آن را دولت میدهد.!
قیمت بنزین 14 سنت میباشد!
هر لیبیایی که بخواهد به کشاورزی بپردازد، دولت زمین مجانی، یک خانه، دام و بذر مجانی به او میدهد.
در اول جولای امسال یک ونیم ملیون نفر در میدان سبز طرابلس بر علیه بمباران ناتو تظاهرات کردند. این تعداد اکثریت مطلق مردم در طرابلس و یک سوم جمعیت لیبی را شامل میشود.
امّا از همه مهمتر اینکه بانک مرکزی لیبی مطعلق به دولت میباشد و برعکس اکثر کشورهای جهان و غرب متعلق به روچیلدها نیست و پول بدون بهره منتشر میکند.
قذافی همچنین در حال تغییر دادن شیوه پرداخت بهای نفت لیبی از دلار به دینار طلای آفریقا بود. این حرکت قذافی باعث شد تا زارکوزی ( پودل کریه منظر روچیلدها ) لیبی را تهدیدی برای امنیت اقتصادی بشریت »  اعلام نماید. این نه یک تهدید علیه بشریت بلکه تهدیدی علیه مونوپولی صهیونیسم بود.
از اولین اعمال شورشیان در لیبی ایجاد یک بانک مرکزی جدید و متعلق به روچیلد بود!!! روچیلدها نیمی از ثروت جهان را تصاحب نموده اند، اکثر این ثروت از راه بانکهای متعلق به آنها که پول بدون پشتوانه منتشر میکنند و بر روی همان پول بدون پشتوانه بهره میبندند کسب شده و بقیه هم از راه سرقت منابع طبیعی کشورهای جهان مخصوصا آفریقا و آسیا بدست آمده است. کره شمالی، سوریه، لیبی و ایران آخرین کشورهای جهان هستند که هنوز دارای بانکهای مرکزی دولتی میباشند.
حکومت جهانی صهیونیسم با ایجاد پول واحد جهانی و تشکیل اقتصاد جهانی ایجاد خواهد شد که اکنون در آخرین مراحل استقرار این نظم شیطانی در جهان هستیم.
عجیب ترین موضوع در این میان اینستکه اکثریت مردم جهان نمیدانند که بدون کنترل روچیلدها در انتشار پول و ربا گرفتن، تمام مردم جهان می توانند در ثروت و نعمت فراوان زندگی نمایند.

No comments:

Post a Comment