Friday 8 October 2010

احمدینژاد و نقش او در احیای حکومت جهانی

انقلاب ایران و کنترل آن در این سی سال یک از شاهکارهای فراماسون جهانی است و علم کردن عجوزه  یهودی تبار، معروف به احمدی نژاد بعنوان رئیس جمهور کشور اسلامی ایران، شرمی بزرگ بر پیشانی تمامی حامیان او ست، مخصوصاً آندسته که هر روز به نماز می ایستند، قرآن کریم را میخوانند و هشدارهای مکرر خداوند  منّان در قرآن کریم را در مورد هشیار بودن در مقابل حیله ها و فتنه های یهودیان را نادیده میگیرند، با شعارهای توخالی دادن بر علیه اسرائیل( تنها کشوری که به ایران در هنگام جنگ با عراق اسلحه میفروخت و همچنین سازمان سیا که در ماجرای ایران کنترا لو رفت ) و کمک کردن به حماس و حزب الله دل خوش میکنند و از به چپاول رفتن کشور خودمان به دست نزول خوران، رانت خواران و آدمکشان به ظاهر بسیار افراطی مسلمان ولی در واقع یهودیان مخفی و هدفدار مانند لاجوردی، دانیال قوامی، عسگراولادی، شریعتمداری و بسیاری دیگر بخاطر شغل، مقام و مال دنیا سکوت اختیار کرده اند، هنوز با شعارهای رژیم و ژست های ضد استعماری مسئولان نظام خود را فریب میدهند. مگر نمی بینید که در سی سال گذشته صاحبان کمپانی های نفتی و اسلحه سازی به ثروت های نجومی رسیده اند؟ صدام، مهمترین دشمن اسرائیل  با همکاری ایران حذف شده، عراق اشغال شده و شیعیان یعنی هم پیمانان ایران بهترین همکاری را با اشغالگران آمریکایی انجام داده اند، و البته در تمام این مدت نمایندگان دو کشور ایران و آمریکا در مقابل دوربین رسانه ها و در ظاهر بر روی همدیگر پنجول میکشیده اند! برای فریب دادن مردم جهان دولت مردان ایرانی بهترین وسیله اند، اگر مردم ایران متوجه میشدند که کنترل فکری چه نقش مهمی در تحقق بخشیدن به نظم نوین یعنی حکومت جهانی مورد نظر اشراف غربی بشدت خرافه پرست، منحرف و متکبّر را دارد.
سخنان امسال احمدی نژاد در سازمان ملل نهایت دغل کاری و دوروئی این متقلب میباشد، دو سال پیش او با دریوزگی و بی شرمی تمام در همان مجمع عمومی سازمان ملل " تنها نیاز بشر امروز را برقراری یک حکومت جهانی " نامید، البته برای آن شرط و شروطی گذاشت!
این حکومت جهانی همان به اصطلاح نظم نوین جهانی است که مورد علاقه راتچایلد، روهدز، اوپنهایمر و سیاستمداران در خدمت آنهاست، مانند سنیور و جونیور بوش، اوباما، بلر، سارکوزی، مرکل، کامرون و تمامی آنهایی که هر ساله در کنفرانس بیلدربرگ برای تحقق دادن به این آرمان پلید گرد هم میآیند. امّا هیچگاه بصورت علنی و باز با مردم در رابطه با آن صحبت نمیکنند.
 همین دغل کار که با تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ایران، تعطیل نمودن مطبوعات، شکنجه زندانیان سیاسی و حتّی تجاوز جنسی به معترضان مسلمان دختر و پسر در بازداشتگاه های مختلف کشور در حال حکومت کردن بر مردم ایران است با پررویی غیر قابل وصفی با دخالت کردن در قضیه 11 سپتامبر بزرگترین خدمت را به عاملان اصلی این جنایت یعنی همان توطئه گران بیم المللی که در بالا نام بردم انجام داد، فقط برای آندسته که در واقع با فریب دادن خود این عمل را حرکتی در جهت افشا و در ضدیت با مستکبرین جهانی میدانند، بگویم که آنقدر دلایل و شواهد فراوان در جهت افشای این جنایت آشکار سرویس های امنیتی و خیانت ارتش آمریکا به مردم این کشور ارائه شده که کمتر کسی در جهان وجود دارد که واقعیت را نداند، اوباما از شروع ریاست جمهوری اش تا کنون بطور مداوم توسط افراد بسیار بانفوذ و آزادیخواهان متعدد زیر فشار قرار دارد تا کمیته ای مستقل و مردمی  در مورد حادثه 11 سپتامبر تشکیل دهد و در زمینه سوالات بی جواب مانده توسط کمیته ای که بوسیله دولت بوش تشکیل شده بود تحقیق نماید، مخصوصاً در مورد فرو ریختن بسیار مشکوک ساختمان شماره 7 که مرکز سیا، اف بی آی و سازمان امنیت ملی ان اس ای بود که بویژه بسیار مستحکم ساخته شده بود و بهمین دلیل توسط این سازمان ها بعنوان مراکز مسئول نظارت بر مانهاتان بخش تجاری نیویورک انتخاب شده بود، و بسیار موارد مشکوک دیگر که بدون شک باید برای تمامی جهانیان آشکار شود.
 جالب اینکه در تمام این مدت اوباما با سکوتی شرم آور این درخواست ها را بی جواب گذاشته بود تا اینکه احمدی نژاد، منفورترین چهره سیاسی جهان با آن قیافه کریه و منزجر کننده اش در مجمع عمومی سازمان ملل  درخواست تشکیل یک کمیته بین المللی برای تحقیق در مورد این حادثه که در خاک آمریکا  رخ داده مینماید، یعنی دخالت آشکار سازمان ملل در امور داخلی آمریکا را درخواست میکند، همین کار بسیار حساب شده و تعمدی او بهانه لازم به دست اوباما داد تا در مقابل دوربین رسانه ها قرار گیرد و با سوءاستفاده از احساسات ملی گرایی مردم آمریکا و شهرت منفی احمدی نژاد در جهان درخواست هر گونه کمیته تحقیق مجدد را حتّی توهین آمیز بنامد!!
رسانه های غربی مدت هاست که در جهت خدمت و همکاری با جنایت کاران بین المللی و برای سرپوش گذاشتن بر روی حقایق بسیار تلخ و زننده مانند جنگ، ورشکستگی مالی و بیماری های گسترده از چهره کریه احمدی نژاد بهترین بهره را برده اند و تا توانستند تنفر مردم را در غرب بر علیه او و در نتیجه اسلام و ایران متمرکز نمودند، تصاویر او را در کنار اشخاص و گروه هایی قرار میدهند که در راه یافتن حقایق مربوط به 11 سپتامبر تلاش میکنند ولی هیچ ارتباطی با احمدی نژاد ندارند، امّا هدف لوث کردن قضیه است و به نحوی مربوط کردن ایران با حادثه 11 سپتامبر و احمدی نژاد بهترین وسیله است.
 بسیار شبیه قضیه هولوکوست که در آنجا هم احمدی نژاد خدمتی بزرگ به صهیونیست ها نمود، در دنیایی که اکثریت مردم عقل شان به چشم شان است طرفداری احمدی نژاد کریه منظر و دروغگو از هر چیزی به ضرر آن مطلب است. این عین دو دوتا چهار تاست.
و اهل اعراف مردانی را كه آنان را از سیمایشان می شناسند ندا می دهند [و] می گويند جمعیت‏ شما و آن [همه] گردنكشى كه می كرديد به حال شما سودی نداشت (اعراف-48)

خود فریبی تا کی؟ ساده اندیشی تا چه حد؟ فراموش نکنید که این خائنین با نام اسلام و قرآن به چنین خیانت های آشکاری دست میزنند، وای به حال مسلمانی که خود را مرید حسین (ع) بداند که در کربلا با جان و مال و خانواده خود به جهاد در مقابل حاکمان ظالمی پرداخت که با نام اسلام بر مردم حکومت میکردند، او اینچنین جاودانه گشت. مگر معاویه خود را خلیفه، ولی یا امام صاحب اختیار مسلمین نمی خواند؟ شمایی که با دانستن این واقعیت تاریخی باز هم برای این قوم مشخص با پیوندهای خانوادگی کاملاً آشکار و با عنایت خداوند قاهر دارای قیافه های کریه و منزجر کننده نیز شده اند که شناسائی آنها را بسیار آسانتر میکند خدمت مینمایید، وای به روزی که خداوند منّان حتّی درهای توبه را بر روی شما ببندد و آن مهر معروف را بر قلب تان زند که تا ابد الدهر در جهل مرکب بمانید.
آری در واقع هیچ چیز در دنیا سرّی و مخفی نیست مگر آنهاییکه سیاستمداران خائن و رسانه ها برای فریب مردم به خلق آنها میپردازند، باز هم به گفته قرآن کریم در واقع خود و کسانی که میل به زندگی کردن در دنیای رؤیا و خیالات دارند را فریب میدهند.

2 comments:

  1. کونده ننهء کله کیری
    ننه ای ازت تو دانمارک بگام که تو داستانا بنویسن

    ReplyDelete
  2. با تشکر از زحمات و مبارزه پی گیر شما
    اینجانب در حال نوشتن یک کتاب در این مورد،در واقع در مورد حقیقت جهان، که خود نیز در جستجوی آن است،
    با توجه به حساسیتهایی که وجود دارد به نظر شما
    در اروپا چگونه میتوان آن را به زبان فارسی و یا ترجمه آن منتشر کرد
    با توجه به آنکه بسیاری از انتشاراتی ها نیز با آنها هم پارچه هستند، ضمنا اگر مانعی نداشته باشد میخواستم از برخی مطالب شما نیز استفاده کنم

    در عصر حاضر آگاهی رسانی بهترین مبارزه است تا
    هنگامی که مردم جهان آماده خیزش علیه این سیستم شیطانی شوند.که به زودی فرا خواهد رسید

    ReplyDelete