Monday 24 August 2009

سالگرد افشای ماسونی بودن احمدینژاد



پس از اینکه تمامی سایتها، تلویزیونهای لس آنجلسی، نویسندگان و خلاصه همه پیام مرا نادیده گرفتند

یک سال قبل در چنین روزهایی به هنری مکو مراجعه کردم، این یهودی روشنفکر و انسان که همنوعان خود را بخوبی میشناسد و از تعلیمات جنایتکار پرورانه و نژاد پرستانه تالمودی متنفر است، با درج قسمتی از نامه من مقالۀ بسیار مفید و آموزنده زیر را منتشر کرد که بیش از صدهزار نفر آنرا مطالعه نمودند بسیاری از روشنفکران و معروفترین اشخاص جهان آنرا خوانده اند. اگر هنری مکو را نمی شناسید تقصیر شما نیست چون آن کسانی که خود را روشنفکر جا میزنند نیز او را نمی شناسند و اجازه ندارند که بشناسند.

فراماسونها و یهودیان مخفی در سی سال گذشته بزرگترین جنایتها را بر علیه ملّت غیور و بیگناه ایران روا داشته اند، بسیاری میدانند که خائنین در جمعیت مؤتلفه مسلمان نیستند، امّا جرأت نمیکنند بگویند حتّی آنهاییکه در خارج از کشور زندگی میکنند! و این جنایتها بدون مخفی ماندن هویت و نقشه آنان از چشم مردم و بخصوص در بین هواداران خودشان میسر نمی شد، اپوزسیون خائن دلیل ادامه این جنایتها بوده و هنوز هم هست و تا روزی که مردم بیدار نشوند ادامه خواهد داشت.من یک صدا بیش نیستم و تا روزی که بتوانم به افشا گری ادامه میدهم و امیدوارم با درک اینکه قصدی جز انتقال سی سال تجربه و تحقیق که بیدار نمودن هموطنانم را از عمق واقعیت ها لازم مینماید ندارم، چگونه میتوانم سکوت کنم وقتی بسیار اندک و پراکنده اند کسانیکه از واقعیت میگویند، وحال به ترجمۀ آن مقاله توجه فرمایید، ضرر نمی کنید... سرمقالۀ " من با آن واگنی که هواداران پوتین در آنند همراه نیستم " طعنه ایست که نویسنده همکاران روشنفکر چپ خود را سرزنش میکند که فریب پوتین (و احمدی نژاد) را نخورید.و اینک مقاله:

من همانند هر کسی از سرخوردگی و شرمی که ولادیمیر پوتین اخیراٌ به نیروهای گرجی تحمیل کرد بسیار خشنود شدم, هرچند که دربزرگداشت این موفقیت آنگونه که کارل شوارتز در مقالۀ 23 آگوست خود " صهیونیسم غرب حریف خود رادر مقابل یافت " انجام داد نیز ملحق نخواهم شد.

صهیونیسم را هم ردیف نظم نوین جهانی شمردن صحیح نیست. صهیونیسم یکی از بازوهای نظم نوین است, بازوی دیگرش مخالفت با صهیونیسم است که با پوتین در روسیه و احمدی نژاد در ایران معرفی میشوند. رافتچایلدها هر دو را توسط ام آی 6 کنترل میکنند.

این دیالکتیک نازی- کمونیسم در جنگ دوم جهانی موفق بود. نمیتوانید جنگ سوم جهانی داشته باشید تا اینکه هر دو طرف را در اختیار داشته باشی. اینبار در گردش زمان پوتین و احمدی نژاد بعنوان مدافعین ملّیت ومذهب ظاهر شدند. امّا فریب نخورید. این راه وروش رافتچایلد میباشد. آنها بارها دست به شبیه سازی مصنوعی گروههای مخالف یا تظاهر کنندگان بر علیه جنگ و حتّی نبردهای ساختگی میزنند. بدین ترتیب به سود سرشاری میرسند و قادر خواهند بود که نتایج بدست آمده از این درگیری را در جهت اهداف خود هماهنگ نمایند. جنگ ما را از حالت متعارف خارج میسازد و قادر نخواهیم بود که به مشکل اصلی بپردازیم. در این بین البتّه ایده آلیستها (بیگناهان معتقد-مترجم) مبارزه میکنند و برای آرمانشان کشته میشوند.

برای کسانی که دنبال مدارک بیشتری هستند بگویم که با تحقیقی نیم ساعته در گوگل دریافتم که پوتین روابطی خودمانی و گرم با بزرگترین خاندان یهودی روسیه یعنی چاباد لوباویتچرز دارد. اینکه چگونه هر وقت ولادیمیر گرسنه میشد این خانوادۀ یهودی به او غذا میدادند, از اینرو این علاقه و الفت بین آنها بوجودآمده, شاید هنوز مشغول به خوراندن او هستند. این فرقه یا خاندان به وضوح در صف مقدم تشکیل دهندگان نظم نوین جهانی میباشد.

سپس در وب سایت ریچارد تاملینسون که مامور ام آی 6 بوده وبا پوتین جوان؛ مامورکا گ ب تعلیم دیده بوده خواندم که اینان یاد گرفته بودند خدمتگذار ایلومیناتی ها باشند، نگهبانان خودخواندۀ جامعه که برای حکومت کردن زاده شده اند.

پوتین توسط ام آی 6 شستشوی مغزی وکنترل میشده و شاید هنوز هم باشد. این شاید توجیه سکوت او در ماجرای غرق کردن زیردریایی کورسک وهمچنین کشتار بیرحمانۀ بسلان که با همیاری و رهبری ام آی 6 صورت گرفت باشد. تاملینسون میگوید پوتین دارای رتبۀ رویال آرک در فراماسونری بود امّا دیگر یک فراماسون محسوب نمیشود و از کنترل مغزی هم خود را رها کرده. از این متعجبم!

من باور نمیکنم که پوتین از رافتچایلدها بریده باشد. آیا روسیه دارای یک بانک مرکزی که توسط رافتچایلدها اداره میشود نیست؟ همین گفته بس.

احمدی نژاد

در اینجا رئیس جمهور ایران در حال نمایش علامت فراماسونی "شصت و انگشت" نشان شناسایی میباشد. دوانگشت نشانه به سمت بالا نشانۀ منفی است.

[یکی از خوانندگان دیوید لیوینگ ستون معتقد است که احمدی نژاد یک یهودی مخفی است در لینک وبلاگ او که به یک مقالۀ ویکیپدیا راهنمایی میکند که از تعویض نام خانوادگی رئیس جمهور ایران در سالهای 50 میلادی از صبورچیان به احمدی نژاد خبر میدهد، . به عقیدۀ این ایرانی که معتقد است با افشای اینها بتواند جلوی خطر بزرگ را بگیرد(چه خیال خامی) میگوید آمریکا روسیه و ایران در همدستی با یکدیگر قصد ایجاد جنگ جهانی را دارند. به نقل قولی از محسن رضایی فرماندۀ اسبق سپاه پاسداران ایران که دیگر تکرار نمیشود میپردازد که گفته:

" مادر احمدی نژاد یک یهودی ست، اصلاٌ از ابتدای تشکیل جمهوری اسلامی در سال 79 میلادی یهودیانی که تظاهر به اسلام میکنند در بالاترین پستهای مملکتی نظام قرار داشته اند".

این با گزارشات رسیده در رابطه با کمک اسرائیل به برنامۀ تسلیحات اتمی ایران مطابقت دارد.اخیرا یکی از رؤسای سابق موساد گفته احمدی نژاد با نمایش تهدیدی برای اسرائیل بودن، بهترین هدیه به اسرائیل بود.

هالوی به تلویزیون عربی زبان ال هورا در روز سه شنبه گفته بود: " احمدینژاد بزرگترین هدیۀ ماست". ما هیچ عملیاتی بهتر از این در موساد نمیتوانستیم انجام دهیم که یک نفر مثل احمدی نژاد رو در ایران به قدرت برسونیم" .

هالوی اضافه میکند که اظهارات تهدید آمیز رئیس جمهور ایران " به تمام جهانیان ثابت کرد که همزیستی با ایرانِ امروز ممکن نیست "

امیدوارم اسرائیلی ها نیز متوجه شوند که چگونه مثل یک مهره به بازی گرفته شده اند، به مانند یهودیان اروپا و سرانجام مرگباری که داشتند.

مقاله اصلی بزبان انگلیسی

No comments:

Post a Comment