Thursday 29 April 2010

کاتین دوم. کودتا در لهستان

هفتاد سال پیش رژیم منفور و خونخوار استالین بیش از بیست هزار از نخبه ترین اشخاص در لهستان را به محلی به نام کاتین در روسیه منتقل نمودند و همه را به قتل رساندند تا مانعی برای اشغال لهستان توسط ارتش سرخ وجود نداشته باشد، در طول این هفتاد سال غرب با آگاهی کامل از این کشتار سکوت اختیار کرده بود، البته برای همراهی با صهیونیزم جهانی که حکومت کمونیستی شوروی یکی از پایه های اصلی آن و یکی از بانیان اصلی تشکیل اسرائیل بوده است.

تهیه و ساخت فیلم بینظیر "کاتین "که پرده از روی این جنایت آنهم در مقیاس بین المللی برداشت با پشتیبانی لچ کاسینسکی رئیس جمهور فقید لهستان و یاران میهن پرست او صورت گرفت و تصمیم او برای شرکت در هفتادمین سالگرد این جنایت کاسه صبر خونخواران و اشراف را لبریز نمود و کاتین جدیدی را به مردم غیور لهستان تحمیل نمود.

دروغگوئی های متعدد، منظم و هماهنگ خبرگزاری های روسی، لهستانی و مخصوصاً بین المللی برای سرپوش گذاشتن بر روی یکی از مهمترین حوادث سیاسی دوران ما آنقدر کثیف و مشمئز کننده است که نمیتوانم آنرا تحمل کنم و با اینکه مسائل زیادی در مورد کشور عزیزم ایران وجود دارد که باید در موردشان بنویسم و افشا کنم، ولی تا این اندازه بیشرمی خبرگزاری ها در همراهی با قاتلین و مافیای زمان و بویژه میزان وسعت و همراهی بخش وسیعی از روشنفکران غربی در این سرپوش گذاری آشکار بر روی جنایتی چنین بزرگ، برایم تحمل ناپذیر شد و سکوت کردن را خیانتی به وجدان انسانیت و اصول آزادگی میدانم .

لهستان تنها کشوری در اروپاست که نه تنها دچار رکود اقتصادی نشده بلکه دارای رشد اقتصادی نزدیک به 3% میباشد،(تمام هیاهو در مورد رکود اقتصادی در جهان ساختگی و عمدیست که توسط بانکداران مستقر در لندن بوجود آمده و برای مجبور کردن مردم جهان به قبول حکومت فاشیستی جهانیست که خائنینی مانند احمدی نژاد یهودی آنرا نظم نوین جهانی مینامند و آنرا تبلیغ میکنند) از طرف دیگر لهستان تنها کشوری در اروپاست که حاضر نشد مردمش را با واکسن مرگبار آنفولانزا واکسینه کند و بشدت با سیاستهای خائنانه اتحادیه اروپا مخالفت کرده است.

همزمان با این کشتار بی سابقه آتشفشان ایسلند که مطلقاً هیچگونه خطری برای هواپیماها نداشت را به دو دلیل عمده علم نمودند، اول از همه برای منحرف نمودن افکار عمومی و در ثانی برای اینکه قاتلین نمیخواستند در مراسم خاکسپاری قربانیان شرکت نمایند! مرکل کمونیست و زارکوزی صهیونیست حاضر نشدند مسافت چهارصد کیلومتری تا محل خاکسپاری را با ماشین طی کنند در حالیکه بعضی از نمایندگان پارلمان آلمان و فرانسه از مسافتهایی بسیار دورتر خود را رسانده بودند، اوباما و چارلز کثیف ولیعهد پیرمرد و خونخوار انگلیس هم حاضر نشدند در این مراسم شرکت کنند.

همه خبرگزاری ها در اول یک صدا سعی در مقصر جلوه دادن خلبان نمودند کمی بعد باز هم همه بطور هماهنگ رئیس جمهور مفقود را مقصر قلمداد کردند و بدون هیچگونه مدرکی اعلام کردند که او بر خلاف نظر خلبان دستور فرود را صادر کرده و جان حدود صد نفر انسان را به بازی گرفته! از این مفتضحترشایعات بی اساس برخی به اصطلاح افشاکنندگان حقیقت برای بدنام کردن رئیس جمهور و جلوگیری از به خاک سپردن او در محل شهدا و اشخاص مهم در تاریخ لهستان او را یک فراماسون و نوکر اسرائیل نامیدند، امّا مردم با اصرار و بدرقه ای بیسابقه شهدای خود را با احترام کامل در همان محل مقدس، رئیس جمهور و زنش را دفن نمودند. محلی که یکی از هفت منطقه دارای انرژی مقدس کره زمین میباشد، مانند کعبه در مکه و مسجد الاقصی در قدس.

عجیبتر از همه اینکه خبرگزاریها فقط از کشته شدن رئیس جمهور و زنش صحبت میکنند و هنوز بسیاری در جهان نمیدانند که بلندپایه ترین و صادق ترین سیاستمداران و افراد میهن پرست در لهستان در این کودتا به قتل رسیدند، به لیست زیر نگاه کنید:

رئبس جمهور و زنش

2 سناتور

12 عضو پارلمان

سخنگوی پارلمان

رئیس ستاد مشترک ارتش

فرمانده نیروی زمینی

فرمانده نیروی دریایی

رئیس سازمان امنیت

رئیس اداره امنیت کشور

رئیس بانک مرکزی

معاون وزارت خارجه

معاون وزارت فرهنگ

معاون وزارت کشور

رئیس کمیته المپیک

رهبران سه حزب اپوزسیون و چندین اعضای بلندپایه سیاسی و قضائیه کشور.

حال بپردازیم به نکات مهم در این کودتا که هر عقل سلیمی را قانع خواهد کرد که این اشخاص به قتل رسیده اند.

هواپیمای مزبور مجهز به پیشرفته ترین وسایل ایمنی و هشدار دهنده بوده که خلبان را در تعیین ارتفاع و مشکلات احتمالی در زمان بدی هوا کمک میکرده که همه این وسایل به دلایل نامعلوم از کار افتاده بودند.

از نظر امنیتی حضور اینهمه اشخاص بلندپایه در یک هواپیما غیرممکن، غیر قابل باور و نوعی جنون بحساب میآید، آنهم با توجه به حساسیت فوق العاده میان دو کشور لهستان و روسبه.

فقط یک ماشین آتش نشانی و یک آمبولانس بدون آژیر در محل حاضر شدند.

در فیلمی که توسط خبرگزاری ها از حادثه مزبور پخش شده آتش سوزی بسیار محدود بوده و شاهدان عینی نیز گفته اند که هواپیما پس از برخورد یکی از بالهایش به درخت و برخورد بال دیگرش به یک دکل برق به زمین برخورد نمود و سوخت هواپیما که در بالها ذخیره میشود از بدنه هواپیما جدا شده بود و خلاصه اینکه با توجه به سرعت کم و ارتفاع کم شده هواپیما میبایستی بسیاری از سرنشینان نجات میافتند در حالیکه همگان دیدند و هنوز هم در ویدئوهای موجود مشخص است که هیچ اثری از نجات یافته گان و یا اجساد کشته شد گان وجود ندارد! یعنی صد نفر انسان به ناگهان غیب شدند!

در ویدئویی که توسط یک روس گرفته شد و در یوتوب قرار گرفت بخوبی مشخص است که دو نفر از بازماندگان که یکی از آنها به احتمال بسیار زیاد خلبان هواپیما بوده توسط افراد مسلحی کشته میشوند! همان خلبان احتمالی حتی با التماس از قاتل درخواست میکند که او را نکشد!

هم اکنون معلوم شده که سه ساعت پس از این حادثه اشخاصی از طرف سازمان امنیت لهستان به منزل بعضی از قربانیان هجوم برده و مدارک و کامپیوترها را با خود بردند!

از طرفی دسترسی به هرگونه اطلاعاتی در مورد این حادثه در انحصار دو نفر قرار دارد، پوتین در روسیه و توسک نخست وزیر لهستان که عملاً هر گونه تحقیقی در این مورد را غیر ممکن نموده اند.

یک ژنرال لهستانی وزیر کشور را به سرپوش گذاشتن بر روی حقایق متهم نموده و از او خواسته تا استعفا دهد، همچنین رهبر حزب اپوزسیون از جامعه بین المللی! درخواست نموده که یک تحقیق جامع توسط نهادهای مستقل بین المللی انجام شود.

جالبستکه بدانید شخصی که از تیراندازی ماموران امنیتی روسیه به بازماندگان هواپیما فیلم گرفته بود و آنرا در یوتوب قرار داد و باعث لو رفتن بسیاری از دروغهای گفته شده توسط خبرگزاری ها شده بود اول در یکی از خیابانهای شهر کیف اوکراین با چاقو مورد حمله قرار میگیرد و پس از منتقل شدن به بیمارستان هم اشخاصی در مقابل چشم پرستاران و دکتران با ضربات متعدد چاقو او را به قتل میرسانند!

پیام واضحست و سیاستمداران و جویندگان حقیقت را نشانه گرفته است که این مافیاست و هر کس در مقابل این مافیا قرار گیرد کشته خواهد شد، ولی از هم اکنون نتایج معکوس و ناگوار برای اشراف خونخوار اروپا در حال نمایان شدن است.

برادر رئیس جمهور فقید خود را برای انتخابات آینده نامزد کرده است و نوعی اتحاد در بین مردم لهستان در حال شکل گرفتن ست، و مافیایی که در راه ایجاد حکومت جهانی بیتا بی میکند در مخمسه ای گیر افتاده که نتایج واقعی آن طی ماه های آینده خود را نشان خواهد داد و رسوا شدن مفتضحانه پیامد غیر قابل اجتناب آن میباشد.

خبرنگار تلویزیون لهستان اسلاومیر ویسنیه وسکی که جزو اولین کسانی بوده که در محل حادثه حضور یافته میگوید نه از جنازه خبری بود و نه از چمدان یا وسایل شخصی، فقط چند نفر از خدمه هواپیما، او در سال 87 از یک حادثه دیگر هواپیما فیلم تهیه کرده بود و میگوید در آنزمان همه جا پر از جنازه بود امّا اینبار سکوت کامل!

در گزارشی گفته شده که احتمالاً تمامی کشته شدگان در این کودتا دستگیر شدند و در محلی نامعلوم یا شاید در زندان مخفی سازمان سیا در لهستان به قتل رسیدند تا نخست وزیر خائن لهستان که طرفدار اتحادیه اروپا و نوکر آی ام اف میباشد بدون مزاحمت به نوکری بپردازد.

مقاله جالب هنری مکو روشنفکر کانادایی و خالق بازی هشیارانه اسکروپولی

فیلم را با دقت تماشا کنید ( اصل فیلم در یوتوب) و خود تصمیم بگیرید که جریان از چه قرار بوده.

No comments:

Post a Comment