Tuesday 4 September 2012

اشارات دستی ماسونها، علامت ام

Masonic Hand Signal, The M Sign



زبان سرّی و اوکولت سیاستمداران، هترپیشگان و خواننندگان معروف که در  خدمت مافیای بین الملل هستند را در این ویدئو بتصویر کشیدم
.
 ماسونها در تمام تاریخ ایران عامل خیانت به بیگانگان بوده اند و اکنون نیز بسیاری از عوامل خرد و بزرگ مملکت از اعضای همین باند خیانتکار هستند. به همین جهت همه هموطنان باید شدیدا هشیار باشند. پول در همه جا حرف اول را میزند. هزینه کانال های ماهواره ای سرسام آورست و صاحبان سرمایه بخوبی کنترل افکار را در دست گرفته اند و با پول هر کس را که بخواهند میخرند، چرا که خود فروختگان بسیارند!!!ا
 وجدان و ایمان داشتن، استقلال طلبی، آزادی  سیاسی خواهی و بخاطر سخن حق ایستادن ارزش هایی هستند که امروزه کمتر یافت می شوند.
 بسیاری از روشنفکران بجای اینکه مردم را از عمق وابستگی و خیانت رژیم ایران باخبر نمایند، در اختیار عوامل ثروت قرار گرفته اند و از حقایق آشکار صحبت بعمل نمی آورند، و هنوز به ریشه مخالفت های ظاهری ملایان با آمریکا و با غرب بحث و تبادل نظر اصولی و حقیقی نمیکنند.
حجتیه، اخوان المسلمین و تمام فرقه ها و جمعیت های مخفی و ماسونی در جهت ایجاد حکومت جهانی بسیج شده اند، بحث اصلی بر سر همین قضیه است ولی روشنفکران ما بکلی سکوت کرده اند. جنگی خانمانسوز را بر علیه ملت ایران دارند تدارک میبینند و همه میدانند که حمله به نیروگاه های اتمی چه فجایع وحشتناک زیست محیطی ایجاد خواهد کرد.
صهیونیست های اسرائیل و عوامل استعمار در ایران امثال خامنه ای و احمدی نژاد در واقع در یک سو عمل میکنند و این را امروزه مردم ایران بخوبی فهمیده اند ولی روشنفکران ما البته بدلایل لابد قابل قبول از صحبت در مورد آن خودداری میورزند. امّا همه این خیانت ها، بحران ها، بهار عربی، جنگ داخلی سوریه و احتمالا جنگ آینده اسرائیل و ناتو با ایران در جهت یکسویه کردن اقتصاد جهان، ایجاد یک پول واحد و یک حکومت واحد جهانیست. اصولا مبحث نظم نوین جهانی مبحثی دشوار و نامتجانس برای اهل قلم است چون در واقع همان حکومت جهانی برادر بزرگ میباشد و هر جور که بخواهند آب و رنگش کنند بهتر از یک دهکده سوسیالیستی جهانی با مدل چین نمی توانند ترسیمش کنند.

1 comment:

  1. Masonic hand (Apollo Symbol) In Leeders Iranian

    http://www.mediafire.com/?8fij6d23czzed86

    hatman in file o dl konin. tasaviri az nemad appolo khoday khorshid ya hamon masonic hand tavasot rahbaran iran.

    ReplyDelete