Saturday 26 September 2009

پروژه امر به معروف و نهی از منکر واقعی


روحانیون (اعم از راهبان بودیسم، هندویسم و زرتشتی، حاخامها، کشیشان و ملّاها که البته در میان همه اینان استثنا هایی و جود داشته و هنوز هم دارد) تحریف کنندگان واقعی تمامی ادیان، دشمن خدا و از بهترن و مقربترین یاران شیطان میباشند.

به گفته صریح قرآن اکثریت روحانیت یهودیت و مسیحیت باعث و بانی تحریف کلام الهی میباشند و خداوند با ارسال آخرین پیامبر خود و متعهد کردن خود در حفظ قرآن و اجازه ندادن به تحریف کلام خودش با انسانها اتمام حجت نموده و راه هرگونه بهانه را در روز قیامت بسته است.

هیچ انسانی در قیامت نمی تواند مدعی شود که او را فریفته اند و یا حقیقت به او نرسیده یا تحریف شده رسیده، زیرا با دادن عقل و هوش و کتابی کامل و غیر قابل تغییر این وظیفه ماست که از علم موجود در عالم بهره بهریم و اگر در این امر غفلت ورزیم مسئول خودمانیم و نه هیچ کس دیگر.

بسیاری از ما در زندگی خود صدها کتاب را مطالعه میکنیم و خود را احتمالاً عقل کل هم میدانیم بدون اینکه حتی یکبار کتب الهی را بخوانیم، بعضی نیز که به خواندن این کتب میپردازند فقط ترجمه هایی تحریف شده بدست روحانیون آن دین را میخوانند و نه اصل کتاب و به زبان اصلی آنرا، بهانه هم همیشه یک چیز است و بس ندانستن زبان.

در اروپا و در دوران انگیزاسیون یکی از بزرگترین جرمها داشتن کتاب انجیل بود! و مجازاتش مرگ یعنی از همان کتابی که تحریف کرده بودند نیز وحشت داشتند چون نتوانسته بودند بطور کل آنرا تغییر دهند، در اجلاس معروف نایسیا که بدستور کنستانتین امپراطور رم و همکای روحانیون درباری 330 سال پس از مسیح(ع) صورت گرفت بسیاری از کلام الهی را تغییر دادند که اکثر منصفان دین مسحییت به این امر معترفند.

در مورد دین اسلام ولی با کمی تفاوت جریان تحریف و منحرف کردن مردم از اصل کلام خدا با جدیّت و پشتکاری فراوان ادامه یافت.

بوجود آوردن حدیث و داستانهای دروغینی که با همّت ملّایان کم کم و در طول زمان جایگزین تعالیم قرآن شد از یکطرف باعث شد که حتّی اعرابی که زبانشان عربیست و هیچ احتیاجی به مترجم ندارند بیش از اینکه به قرآن متکی باشند به دستورعملهای به اصطلاح علمای دین عمل میکنند.

حال ببیند با ما ایرانیان چه کرده اند و چگونه ما را از کلام قرآن دورکردند. با توطئه های گوناگون اول از همه نفرتی بزرگ نسبت به اعراب بوجود آوردند، مردمی که از نظر نژادی بسیار نزدیک به ما هستند و از همسایگان ما میباشند و بدستور صریح قرآن هر مسلمانی وظیفه دارد نسبت به همسایگان خود با احترام و عطوفت رفتار کند! امّا اکثر ایرانیان حتّی معتقدترین مسلمانانمان نفرتی ذاتی و کینه ای عجیب نسبت به اعراب احساس میکنند و هیچ علاقه ای به فراگیری زبان عربی ندارند در حالیکه با توجه به یکی بودن الفبا و حتّی تلفظ آنها، برای ما ایرانیان بسیار آسانتر از فرا گرفتن زبانهای لاتین میباشد.

علّت هم کاملاً واضح و در پیش چشم همگان است، امّا باز هم بقول قرآن ما عادت کرده ایم که نه با چشمان خود ببینیم، نه با گوشهای خود بشنویم و نه با عقل خود تفکر کنیم بلکه قرآن را از قول ترجمه های همان به اصطلاح علمای دین میشناسیم و قبول میکنیم همانهایی که قرآن را حامی برده داری، قتل، خونریزی، جنگ و آدمکشی به ما معرفی کرده اند، گاه با خود فکر میکنم همینکه بسیاری با توجه به این همه تحریف و خیانت در ترجمه قرآن هنوز مسلمان باقی مانده اند از معجزات الهیست.

جمهوری به اصطلاح اسلامی چنان صدمه ای به دین اسلام وارد کرده که هیچ دشمن خارجی در طول تاریخ تا این اندازه موفقیت کسب نکرده است! اگر در دانمارک روزنامه ای به پیامبر توهین نمود، مردم دانمارک چنین نیستند و هرگز به خود اجازه نمیدهند تا به اعتقادات دیگران توهین کنند، ولی در عوض از اینگونه توهینها صدها هزار مورد هر روز در ایران و توسط بچه مسلمانهایی که تمام فساد و جنایت ملّایان را از چشم دین میبینند در مدارسمان و در محافل و مجالس خصوصی هموطنانمان رخ میدهد. خود بارها وبارها شاهد بوده و هستم که چگونه افراد از توهین کردن به مقدسترین و پاکترین انسانها و معتقدات دینی لذت میبرند و به نوعی درد و ظلمی که بر آنها روا میشود را تسکین میدهند، بسیجیان و پاسداران مان نیز عاجز از درک عامل اصلی ماجرا بدنبال بهانه های واهی میگردند و از آنجائیکه روزی خود را نیز وابسته به وجود ملّایان میبینند تا جهنم بدنبال آنها میروند و به گفته صریح قرآن اعتقاد ندارند که خداوند بارها و مکرراً در قرآن تذکر میدهد که روزی دهنده اوست، رزاّق نام مقدس اوست، ولی اینان بارها و بارها نماز میخوانند و قرآن میخوانند امّا نمیفهمند که چه میخوانند و نمی خواهند که بفهمند.

خداوند منّان فقط در مورد مسلمانان مکار از کلمه" وای بر " استفاده میکند، مثلاً در سوره مبارکه الماعون آیه چهارم،

....... فَوَيْلٌ لِّلْمُصَلِّينَ. وای بر کسانی که نماز میخوانند.

الَّذِينَ هُمْ عَن صَلَاتِهِمْ سَاهونَ. ولي به نماز خود كاملا بي توجه هستند.

الَّذِينَ هُمْ يُرَاؤُون. َ آنها فقط تظاهر مي كنند. ....

این نشانه عذابی سخت برای این دجالان است.

دشمنان واقعی بشریت هر چه کتاب و آثار تاریخی که وجود داشته دزدیده اند وبه غرب برده اند و در هزار سوراخ و انبار موزه های جهان و یا در میان کلکسیونهای اشراف غربی پنهان کرده اند، سپس تاریخ سازان و دزدان تعلیم دیده و ماهر خود را با عناوین پروفسور و استاد و چه و چه برایمان گسیل داشته ان که تاریخ خودمان را به ما بیاموزند! انگار در این سرزمین هیچ عاقل و تحصیلکرده ای وجود ندارد یا هرگز نداشته که باید این نژادپرستان فاسد و نوکران اشراف غربی را بعنوان تنها عالمان موجود در جهان بپذیریم و چرندیات آنها را بعنوان اصلی مسلم و غیر قابل انکار و بعنوان کتب درسی و تاریخی به خورد خود و فرزندان مان دهیم.

در قسمت دوم به توضیح جزئیات و نمونه هایی خواهم پرداخت که بیشتر باعث روشن شدن مطلب شود و به عمق و میزان فریبکاری و خیانت این دو دسته یعنی روحانیت و تاریخ سازان نوکر صفت که به غیر از تجملات دنیوی به هیچ چیز دیگری معتقد نیستند خواهم پرداخت.

در آخر و با تأکید بر جدا نمودن حساب اشخاصی مانند آیت الله طالقانی شهید، آیت الله منتظری، آیت الله کروبی و چند تن دیگر خواهشمنم با هشیاری کامل مطالب را مطالعه فرمائید؛ انشاءالله.

No comments:

Post a Comment